0

Deniz İle İlgili Sözler

» Hayat deniz kenarında kumdan kaleler yapmaksa eğer ... dalgaların onu yıkacağını hesaba katmamaktır
» Deniz susuz toprak susuz gökyüzü bulutsuz olamazsa ben de sen siz olamam.
» Kibritim ıslak , Sigaram yanmıyor . Ne olur bir ateş verin , Bu ilk aldanışım değil , Bu ilk sönüşü değil umutlarımın , Ben bu denizin son kıyısıyım.
» Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...
» Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar seni ne çok sevdiğimi ve özlediğimi...
» Arkadaşlık çukurda biriken yağmur suyu değil ki güneş vurunca kurusun. Bizim arkadaşlığımız deniz misali buharlaşsa da yağmur misali geri döner iyi ki varsın arkadaşım.
» Duygularımın sel olup aktığı yerde adınla yüzüyorum gönül denizinde, aşkın simgesi saklıdır gözlerinde, bir sözün yeter giderim ölüme seve seve.
» Bardak bardak. Bir denizi boşaltmaktır, Bir seveni unutmak..
» Gemi karaya vurmuşsa, Deniz son sözünü söylemiştir.
» Senin ateşinle artık kimler yanar bilmiyorum ama benim denizimde senin gemin battı..!
» Sahilde oturmuş denize bakan içtiği sigarayı tersten yakan yakasız gömleğe kravat takan bir isyankar görürsen beni hatırla.
» Konuşulması gereken yerde susmak, kendi denizinde boğulmaktan başka bir şey değil.
» Aşk deniz meltemleri gibidir; sesini duyarız, ama nereden gelip nereye gittiğini kestiremeyiz.
» Deniz duru toprak kuru tek sözüm I love you
» Yalnızlık ne mavi derinlikleri olan denizlerde ne de sıcak çöllerde olmaktı yalnızlık bu şehirde seni arayıpta bulamamaktır..
» "İstanbul olağanüstü durumunu Haliç, Marmara Denizi ve Boğaz’a borçludur." (Andrea Horn)
» Denizin dibinde incilerle taşlar karışık bulunurlar. Övülecek şeyler de kusur ve yanlışların arasında bulunur. Mevlana
» Büyüklüğün belli bir ölçüsü yoktur. Yükselten ya da alçaltan şey kıyaslamadır. Nehirde büyük görünen bir gemi denizde küçüktür. Seneca
» Denizlerde yakomoz senin gülen gözlerin.mehtap,deniz,dalgalar birde şirin gözlerin.fırtınalar kopsada benim deli gönlümde inan ki ne yapsam yine seni özlerim
» Denizler sonsuzdur ama sevgim kadar değil. Güneş ısıtır ama senin kadar değil. Herkes sever ama benim kadar değil!
» Hangi dağ büyük sana olan aşkım dan hangi deniz derin sana olan duygularımdan..
» Deniz sesimi duyɑrmı dɑğlɑr dinlermi ɑnlɑtsɑm seni? Hüzünlüyüm desem çɑre olurmu gökyüzü sɑlɑrmı bulutlɑrı peşine, ilgilenirmi rüzgɑr yɑrdım edermi seni bulmɑmɑ.
» Sana öyle hasretim ki deniz duyarmı sesimi dağlar dinlermi anlatsam seni çünkü hep seni seni anlatmak istiyorum…
» Denizleri kalem kumları kağıt yapıp her yere seni seviyorum yazdım sende aptaldın buna inandın oysa ben seni sevmedim sana taptım …
» Sarı giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, Kimbilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.
» Denize kıyısı olmayan insanları hiç sevemedim
» Zencinin biri denize düşerse ne olur? Tabii ki ıslanır..
» Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim.
» Gün bir gün, sevdaIanmış geceye gecede yakomoz düşürmüş denize ogünden bugüne geceyIe gündüz ayrıImaz oImuş taki güneş tutIup göIge düşürene dek sevdaIara.
» Hangi dağ büyük sana olan aşkım dan hangi deniz derin sana olan duygularımdan..
» Duygularımın sel olup aktığı yerde adınla yüzüyorum gönül denizinde, aşkın simgesi saklıdır gözlerinde, bir sözün yeter giderim ölüme seve seve.
» Git ona öğret Sebastian gemiler batınca denizin canı acımaz…
» Size deniz anası taklidi yapayım mı? Deniizz geeell yavruumm geell annecim.
» Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez. Albert Camus
» Gözlerin bir deniz bense bir kaptan ayrılık zamanı geldi uzaklaştım limandan..
» "Yüzmesini bilene yüreğim okyanustur diyordum ya; Ey sevgili, sen git başka denizlerin koynunda boğul..Ben sana çoktan kurudum.." Mevlana
» "Rüzgara, gelgite ya da denize aldırmıyorum artık. Zamana ya da kadere isyan etmiyorum, bana ait olan bana gelecek çünkü." Shakespeare
» Bugünlerde adsız bir özlem taşıyorum Yağmur yemiş deniz gibi/yim...
» Deniz sakin olduğu zaman dümeni herkes tutar.
» Seven bir kadın için sevdiği erkeğin yüzü, ona tıpkı denizin denizciye göründüğü gibi görünür.
» Savaşa giderken 1, denize girerken 2, evlenirken 3 defa düşün.
» Sen yoksun ya; kuşların sesi kesildi, bu günümden ömür eksildi, deniz bile dalgasını geçti buralarda...
» ANKARA'LI Olmak Demek; Yağmurdan sonraki toprak kokusunu, Deniz havasına tercih etmek demektir..
» Seni denizdeki kumlar, gökteki yıldızlar, ormandaki ağaçlar, dünyadaki insanlar, okyanustaki sular ve güneşin ışıklarından daha çok seviyorum.
» En değerli hazinemsin benim canımsın. Sana doğru bir kelebek uçurdum dağları denizleri aştı seni buldu yanağına ufacık bir öpücük kondur.
» Biliyorum bugün seni istemeden kırdım ve sonra pişmanlıklar denizinde kulaç atıp durdum çaresizce. biliyorum gözlerinden okudum kırgınlığını. affet beni ne olur sevdiğim. özürlerimi kabul et. seni seviyorum!
» Şafak vakti yağan çiğ tanesi kadar masum gün batımında denizlerden esen rüzgar kadar çılgın ve okyanusun derinliklerindeki inci taneleri kadar özelsin aşkım.
» Denizler sonsuzdur ama sevgim kadar değil. Güneş ısıtır ama senin kadar değil. Herkes sever ama benim kadar değil!

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top