0

KAPAK SÖZLER

En Kapak Sözler
Yolun yol değİl dedİm İnanmadın yoldan çıkmı$sın bİle.
Dunya nufusu arttıkça, insan sayısı azalıyor.
Yanlı$ kişiye "senden elektrik aldım" dersen, Nasıl biri olduğunu sana faturayı kestikten sonra anlarsın..!
Parfume falan qerek duymazdı annem Doğuştan cennet kokardı zaten.
Birisi benim ile biri arasında seçim yapmak zorunda ise diğerini seçsin çunku;ben seçenek değilim.
Bizimle dans etmeye çalı$ma, yurumeye hasret kalırsın.
Akli Sadece Uckuruna Calisanlar Obur Dunyada Bunun Hesabini Nasil Verecek Cok Merak Ediyorum.
Tam unuttum dersin, Manav bağırır; hıyar bir liraa.
Dışarıdan görduğun Merhametim ile Oyun Oynama ki İçimdeki şeytan Hayatını Lunaparka Çevirmesin.
Aklımı Almaya Aklın Yetmez, Uğra$maya Sabrın yetmez, ben kendimden bukadar eminken alyınız qelsin hiç fark etmez!!
Hani ben kötuyum ya senin gözunde hiç duşundun mu sen kaç gunluksun benim gözumde
Bu laflar sana kapak olsun fena tutturdum helal olsun tipin yok ki şeklin olsun ikile canım yolun açık olsun.
Fırtınanın $iddeti ne olursa olsun; martı SEVDİĞİ DENİZDEN asla VAZqEÇMEZ..
Oralarda Benden Yok Bi Dusunsen Anlarsin. Buralarda Senden Cok Var qorsen Sasarsin.
Kiskanclik senin tum heryerinde var sana ne soylenebilir ki?
İleri gidebilmek için arkadakileri unutmak qerekmiş:) Son qaz ilerliyorum unuttuklarıma kapak olsun:)
ELİNDEN geleni YAPTIKTAN SONRA SIRA AYAĞINDAN geleni YAPMAKTA. GİTMEK qibi ÖRNEĞİN.
Allah belanı versin diyeceğim ama qerek yok zaten vermiş vereceği kadar.
Sözum yok gidenlere, tum kufurlerim geri dönmek isteyenlere!
Sen Yakı$ıklımısın dİyorsun? Benİm qİbİ olmak İçİn uğra$ıyorsun.
Ne ilktin, nede son, yaşadığım hayat içinde kuçucuk bir oyundun, sevgiyle doğdun, nefretle yok oldun, uzgunum canım unutuldun..
Sağda solda diyormuşsun! arkamdan ağladı diye! ayıp lan ben hiç diyor muyum? arkamdan havladı diye..!
Hesabı olanlar sanmasın kapandı defterler, Tek tek yazıyorum her birini bir kenara İyi kötu, bir gun ödenecek bedeller..
Kıskanclık qİzlİ Hayranlıktır.
Değer verdim yeteri kadar artık herkes ederi kadar

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top