0

KOMİK SÖZLER-3

ortak facebook hesabı kullanan karı koca dün boşandı, mahkeme kararıyla facebook hesabı anneye verildi, baba ise cumartesi ve pazar günleri, hesabı görebilecek




Anneme tişörtümdeki yağ, vişne ve kahve lekesini gösterdim, küfür etti. Reklamlarda böyle değildi. Zalımsın dünya..





Çakmaklara GAZ ,Telefonlara ŞARJ,Çapkınlara DAYAK farz....





Biz dosyayı kaydederken "asdadasdds" diye kaydederdik. Şimdikiler öyle gülüyor ne ilginç..




Telefonumu uçak moduna alıp havaya fırlattım, yere çakılıp paramparça oldu. Hay ben böyle modun..





11 yaşındaki bir kız "Kokusunu özledim." yazmış. Verin şunun kokulu silgisini, yazıktır..




Bir kadınla kavga ederken ilk olarak "sessiz kalın" olmaz ise "ona haklı olduğunu söyleyin" oda olmazsa "yere yatıp ölü taklidi" yapın..




Kumanda çalışmazsa pillerin yerlerini değiştiririm ve çalışır, onların da canı sıkılıyor sonuçta. yazık..



Şu hayatta en çok güldüğüm insan modeli kendi fotoğrafını kendisi çekerken uzaklara bakıyormuş, haberi yokmuş gibi poz verendir..



Misafirlikte tıka basa yediğin halde sofradan kalkarken laf olsun diye "hani ne yedin ki" diyen, ev sahibinin önüne kusup "ahanda bunu yedim" diyesim var..





Vur davulcu davula sevdiğim kalksın sahura kalbi gelmedi aşka bari gelsin imana:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top