0

TEKLİF SÖZLERİ EVLİLİK

Teklif Sözleri
seni dünya ya gelmiş tek melek misali seviyorum .benimle sonsuz bir mutluluğa evet dermisin
SEN BENİM KADERİM... SEN ALIN YAZIMSIN... BENİMLE BİR ELMANIN 2 YARISI OLMAYA VARMIŞIN?
Birbirimiz gibisini arayacağımıza neden birbirimizin olmuyoruz ki benimle çıkarmışın ??
Gözlerin çok güzel dedim, istersen al senin olsun dedi, bende onlar yerine sen benin ol yetr dedim....
Seni seviyorum desem,benimle çıkar mısın?
Bu yalan dünyada sevgiye layık olan yök varsa paran adamsın yoksa paran bossun demek
Arkadaşımın işi varmışta acaba yemekte bana eşlik eder misiniz? ısmarladığım yemek boşa gitmesin:)
Sana bakamıyorum sana söyleyemiyorum sana dayanamıyorum seni seviyorum ama diyemiyorum çünkü utanıyorum!!!
Seni görünce kalbimin duracağını hissediyorum ama bırakıp gidemiyorum çünkü seni seviyorum benimle çıkarmışın Sevgilim..
Beni tanımassin ben uzaklardan gelen yabancıyım seni tanımaya geldim bana kapını açarmışın?
Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkarmışın..
Bulutların maviliğini ellerine,yıldızların parlaklığını gözlerine, Sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum kabul eder misin?
Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, Sevgilim desem ne dersin ?
Gayem zatıalinizi taciz etmek değil bilakis efkarı umumiyede muhabbet kurmaktır. Testi cevabın kalbi hazalımı tamiri temin edeceğinden muhabbetinize talibim
Ya teklifimi kabul edersin ya da peşinde koşarken yırtığım ayakkabıların paralarını ödersin
Kalbimdeki umudum, sığınacak tek yurdum, karanlıktaki avuntum, olurmuşun sonsuzluğum sevginle doğuyor günlerim, seni görünce titriyor ellerim, gülümsemenle tük
Kader çizgimsin avuçlarımda, sen okyanuslar ötesi, tuzlu suların gökkuşağı keşfedilmemiş bir ada’nın çiçeğişin
Arkadaşımın işi varmışta acaba yemekte bana eşlik eder misiniz? ısmarladığım yemek boşa gitmesin:)
Seni görünce kalbimin duracağını hissediyorum ama bırakıp gidemiyorum çünkü seni seviyorum benimle çıkarmışın Sevgilim..
Beni tanımassin ben uzaklardan gelen yabancıyım seni tanımaya geldim bana kapını açarmışın?
Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkarmışın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top