0

KOMİK SÖZLER-2

Benim Sevgim Kocaman Okyanus Olsa Ne Fayda
Sen Yüzmeyi Değil Üzmeyi Bildikten Sonra
askım hiçbir espirime gülmeyince dayanamayıp sordum niye gulmuyosun dıye : benseninle cidi düsünüyorum dedi güzelmiş:)
5 Duyu Organı Varken Hala Lafı Kıçından Anlayan Varya Pes:)


Aşk Bir Oyunsa Aldatmak Ne Oluyor Oyuncu Değişikliğimi...


Benden Ne Köy Ne de Kasaba Olu! Demeyin Torpiliniz Varsa İl Bile Olursunuz



Oturmuş 101 Oynarken Terlik geldi Aniden Gözümden Vurdu Beni Keskin Nişancı Annem
3G felan hikaye En iyisi 3y
Yatak
Yorgan
Yastık

Hayatta Tek Gerçek Var Kariyer.Erkek Çalışır Geitirir Karısı Yer


Gidenin Ardından Beddua Etmeyin Sakın 3 küfür 1 tükür Gittiği için Bin Şükür Yeterli..



Ben koca bir Dünyayı Bir 70 liğe Sığdırmışım ,sanada ,sığdırım Sıkıntı Yok

Kalbimle Gurur duyuyorum Aldatıldı,ihanet edildi,çalındı,kırıldı,parçalandı,Ama yinede yılmadı on numara Çalışıyor aslanım :)



Seni gördüm göreli
Başım belada
Dün gece seni düşünürken
Kalmışım helada


Ya Hataların Yüzleşir Yada Hataların Yüzsüzleşirsin Cahil Olmak Ayrı Pislik olmak Ayrı..  :))






Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Adam Olana Notunu Eşşek Olana Otunu Veririz

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top