0

Sevgiliye Gece Mesajları

Sevgiliye Gece Mesajları

evlilik ile ilgili görsel sonucu
Sevgiliye Gece Mesajları – Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!
İyi Geceler Aşkım. Ne kadar da sıcak ellerini elllerimde yüzümde hissedemessemde yastıgın verdigi rahatlıgı senin kucagın yorganın ısıtmasına sen sarılıyormuşsun gibi farzetcem. Sen uyurken ben hep seni düşünücem.İyi uyu aşkım. Geceler korkutmasın seni. Üstünü açarsan üstüne örtmeye gelicem iyi geceler aşkım.
Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş..
Tatlı rüyalar sevgilim. Kısaca benli rüyalar Evlilige giden yolumuzda 1 günü de bitirmiş olmanın verdigi mutlulukla uyuyacagım; senin tatlı tatlı gülüşünü düşünerek…Rüyalar ‘ıma bekliyorum. Öpüyorum En tatlı yerinden
Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan…
Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…
Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim. İyi Geceler Herşeyim!
Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top