0

DAMAR SÖZLER

                      http://manalisozler.blogspot.com.tr/    
Gül'ü gülene, Sevgiyi bilene, Kalbinide taşıyabilene ver.

Hayatta hep mutlu olursam,hayalini kuracağı neyim kalır..Dostoyevski
Bütün yaşanmışlığı hiçe sayıp gidecek kadar adamsa,bende kapıyı açıp burdan buyurun bayım diyecek kadar kadınım...,

GözIerine gözIeriyIe göz koyanın, gözIerini gözIerimIe oyarım. GözIerini gözIerden sakın, gözIerin gözIerime Iazım
Seni kaybettim galiba İki taşın arasında kaldım Bu, benim hatam değildi Seni ben çook geç tanıdım 
Yusuf Hayaloğlu



Pencereden baktığımda görüyorum Senin yüzün incir yaprağında Senin ürkekliğin duvar üstünde yürüyen Bir kedinin kıvraklığında 
Yusuf Hayaloğlu



Boşuna uğraşma beni asla ÇÖZEMEZSİN..!Acımasız değilim, canım yanmadıkça can yakmam...Her zaman yol vermesini bilirim.. Eğlenmesini de bilenlerdenim..Çok Neşeliyim ''ASİLİM '' en önemlisi..Küçüğümü sevmesini, Büyüğümü saymasını bilirim.. Dur durak bilmem..!Sınırı zorlarım KORKAK değilim OLANLA da işim olmaz..!Oynanmışı OYNAMAM..! Pes etmek bana göre değil.. Kaybetmem KAYBEDİLİRİM..


Vakti geldi ayrılığın
Ne yapsak boş
Kurtulamaz bu sevda
Bu amansız rüzgardan
Nurettin Rençber

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top