0

AYRILIK SÖZLERİ-ACI


Yine gecenin bir yarısı, Aklıma takıldı gözlerin. Adını andım durmadan, Sızlasa da yüreğim. Unutmayı düşünmedim, Ağlasa da gözlerim.
                                     ayrılık


Gerçek Şuki Hainlik Yaparak Gittikleri Bu Gönülden Helallik istemek için geri dönücekler..

Neden bu kadar özlendiğini bilmek istiyormusun anlamadınmı hala seni ne çok sevdiğimi BEN seni kazınması zor kelimelerle yazmışım bu yüreğime hece hece mısra mısra hep SEN varsın şiirlerimde


Uzaktan Sevmek Bir Mahkumun Pencereden bakması gibidir


şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun bu da benden sana ayrılığın hediyesi olsun 
Yusuf Hayaloğlu



Rakı devrilmiş masalarda yokluğun
Veya benden önce kalkıp gitmişliğin
Gece boyu dolandığım barlarda
Sarhoşlara tekrarladığım adın
Balıkçı kahvesinde, çorbacıda, kenarlarda 
Yusuf Hayaloğlu



Seni kaybettim galiba
İki taşın arasında kaldım
Bu, benim hatam değildi
Seni ben çook geç tanıdım 
Yusuf Hayaloğlu



Bu içimdeki çocuk sana olan bu hasreti kaldıramıyor.Yatağında ellerini açıp karanlıkta dua ediyor;Allah'ım onu çok özledim..Artık bu hasret bitsin..Bizi birbirimizden ölüm bile ayıramasın..




Bu gece görmeyen gözlere, Duymayan kulaklara Ve hissetmeyen yüreklere; Nefrete yakın sitemi var incinmiş yüreğimin 





iki kişi arasında kaldıysanız ikinciyi seçin, çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz ikincisi olmazdı.




Yıldızlar daha yakın Güneş daha parlak Ay bir bambaşka mehtap gibi Hadi gel bana birşeyler söyle Benimle kal bu ayrılık bitsin bu gece

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top