0

GÜNAYDIN MESAJLARI

Sevmek sevilene yapılan en büyük duadır. Yağmur toprağın güneş gecenin duasıdır. Bizim Duamız Sevdiklerimizin hep Mutlu olmasıdır! Mutluluk gözlerinize takılı kalsın, her daim sürsün Gülücüklerinizle aydınlansın gününüz ve gönlünüz Mutlu olun, Sağlıklı olun, Sevgiyle kalın Günaydın, HAYIRLI NURLU SABAHLAR
Günaydın, Dağa,ormana,kıra, bayıra Günaydın, Açmamış çiçeğe,doymamış çocuğa Deli gibi yağan yağmura, Islanan düşlerime, umutlarıma Günaydın, 
         http://manalisozler.blogspot.com.tr/
Dört yanı seninle çevrili Bir adayım Hangi yanıma dönsem Bana bakan gülüşüne hastayım Sabah yürek tarafımdan Kıyıma vuruyorsun Aşk oluyorsun Günaydın


Günaydın bitanem,, güne günaydın.. geceden sabaha uykudamıydın gördüysen bir rüya hayra yoraydın yüreğine günaydın sana günaydın günaydın taptığım


Sen görmesende, Ben yaşıyorum, Sen bilmesende, Ben özlüyorum, Sen duymasanda, Ben söylüyorum SENİ SEVİYORUM Günaydın ..


 Sabah Tarifesi :Aklımı Alana Gönlüm Bedava  (Günaydın)



Sevgi şifadir.Sevgi güçtür.Sevgi;değişimin mührüdür.(Günaydın)

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top