0

EN GÜZEL AŞK SÖZLERİ

                EN GÜZEL AŞK SÖZLERİ

  • Aşk namaz kılmaya benzer; niyet ettikten sonra etrafa bakılmaz.
  • Büyük bir zat der ki; eşimle tanıştığım ilk gün, diğer bütün kadınların cenaze namazını kıldım.
  • Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.
  • Öyle ucuz değil gül koklamak, gül tutan ele diken batmalı. Bir aşka gönül veren, o aşkın kapısında yatmalı…
  • Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.
  • Kirli bir çocuk yüzüyüm kapında; ama dünyanın en temiz gözleriyle bakıyorum sana. Şeker değil istediğim, yüreğini koy avuçlarıma.
  • Boğazıma takıldı sevdan. 3 kere sırtıma vur helal de; alışık değilim harama, ondan olacak herhalde.
  • Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın. İster can kenarına koy, hep sende kalsın.
  • İnan gözümde hiç bir değerin yok, ne varsa kalbimde.
  • Bendeki yerin anayasadaki ilk 3 maddeye benzer sevgili; değişmez, değiştirilemez, değişmesi teklif bile edilemez.
  • İster yar ol, ister yara. Lütfun da başım üstüne kahrın da…
  • Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
  • Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme. Yanıma gel, mevzu kalbimde!
  • Öyle bir seveceksin ki, yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki, seni gözleriyle bile aldatmayacak. (Can Yücel)
  • Sevdan üflendi bir kere vakit aşk-ı kıyamet. Sen kopuyorsun yüreğimde; gönlüm gönlüne emanet.
  • Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.
  • Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir, bunun için sevgiliye “yar” denilir.
  • Aşk; bir bakıma sobaya dokunmak gibidir. Bir defa yanarsın, izi kalır. Sonra bir daha dokunmazsın sadece yanına yaklaşırsın.
  • Öyle bir ‘yâr’ sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni.
  • Sen güllere özenme güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin. Bir gülüş kadar özgür özgürlük kadar vazgeçilmezsin gülüm sen her şeye değersin.
  • Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık ”sevda” da boğulur…
  • Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.(Özdemir Asaf)
  •   http://manalisozler.blogspot.com.tr/
  • Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
  • Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; yüreğinde duruşunu seversin.
  • Yağmur başladı. Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.
  • Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri.
  • Mutlu olmak kimin umrunda, sen yanımda ol yeter.
  • Birinin gözlerine bakmak, onun rüyalarına girmeyi göze almak demektir. Sevmeye kabiliyetin yoksa o gözlere bakmayacaksın.
  • Her yüreğin harcı değildir dokunmadan sevmek.
  • Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, öyle derdi.” (Cemal Süreya)
  •   http://manalisozler.blogspot.com.tr/
  • “Çok” sevilmeye değil, “hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından? (Ümit Yaşar Oğuzcan)
  • “Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalım…
  • Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?
  • Ey canımın sahibi yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. (Mevlana)
  •   http://manalisozler.blogspot.com.tr/
  • Sen benim en kıymetlimsin, en güzel vazgeçilmezimsin. Sevmekle bitmeyenimsin, sen benim hakikatlimsin. En derin, en içimdesin, sen benim en güzel derdimsin…
  • Ve diyeceğim ki; Aşk güzel şey. Vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece.
  • Kalbimi bedenimden söküp senin avucuna vermek istiyorum. O senindir çünkü senindir artık. Sen ruhumda başladın ve bütün vücudumu kapladın. Bütün vücudum sen artık.
  • Büyük aşklar ya sonsuzdur, ya da o’nsuz!
  • Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.
  •   http://manalisozler.blogspot.com.tr/
  • Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
  • Bil ki düşmek değildir insanları üzen. Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.
  • Ve aşk. Herkesi ona benzetip, kimseyi onun yerine koyamamaktı.
  • Dur ve dinle! Duyduğun her ayak sesi benim olabilir. Çalan her zilde benim parmağım kalmıştır. Perdeleri ardına kadar kapatma belki karşı binanın çatısında sana el sallayan ben olabilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Siguiente Anterior Inicio
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SİTEMİZ MAP

0
 
back to top